Sarja Hellcats fännileht

Ashley rääkis hiljuti 20 minutos’ga oma näitlejakarjäärist, oma unistustest, rääkis ka oma ajast koolis ja palju muud!

Kas sa leiad, et on raske kehastada paljusid karaktereid?

Ei, see ongi näitlmine. Pealegi, ma tüdinen ära mängimast ühte ja sama karakterit jälle ja jälle. Võimalus mängida nii erinevaid karakterid on lausa muutnud mind enesekindlasks mängides sarjas.

Kas sul on midagi sarnast Savannah’ga?

Paljusid asju, aga peale kõige selle ma usun, et kõigil on omad asjad mis peavad olema. Kui ma ei saanud osa filmis, mida ma tahtsin… Mõtlesin ma, et see pole vast siis minu jaoks. Mul on hea usk, isegi kui ma ei kasvanud ülesse nii ususlises peres nagu Savannah.

Sa laulad, tantsid ja näitled…kas on veel midagi mida sa oskad hästi teha?

Ma olen hea spordis.

Kui sa koolis käisid, kuidas sa nägid ergutajaid?

Alati kõige populaarsemad tüdrukud, kõik toimub nende ümber. Mu ema ja õde olid ergutajad keskkoolis ja kolledžis ja mina olen nüüd (naerab), aga mulle oleks väga meeldinud olla ergutaja keskkoolis.

Kas sa olid Savannah’na populaarne?

Ei, ma olin vaikne ja häbelik, aga ma sulandusin kõikide gruppidega. Ma olin uus keskkoolis ja kõik inimesed teadsin üksteisi juba pikka aega, seega ma proovisin suhelda paljude inimestega, kellega ma sain. 

On sul mõni näitleja kellega sa sooviksid töötada koos?

Paljudega sooviksin! Johnny Depp’ga, kes on kaugel reaalsusest (naerab). Samuti ka Jennifer Aniston’ga, Cameron Diaz’ga, Kate Hudson’ga, Adam Sandler’ga, Jonah Hill’ga… Ma armastan komöödiaid ja ma arvan, et on ülilõbus teha komöödiaid, kus kõik on pöörane seiklus.

Kas sa eelistad draamat?

Ei, ei, mulle meeldivad mõlemad. Aga ma olen näitleja komöödiates, sest ma alustasin situatsioonikomöödiates. Ma armastan inimesi naerma ajada. Mulle meeldib mõelda, et ma toon natuke komöödiat ka Savannah’sse.

Mis sa arvad, millist karakterit mängiksid sa Tim Burton’i filmis?

Ma arvan, et ma oleksin väga tume (naerab), radikaalselt vastupidine praeguse karjääri hetkeni, aga miks mitte?

Kas sa osaleksid tõsielusarjas?

See oleneb, mis tüüpi see oleks. Ma olen osalneud osaliselt. Aga ma mõtlen, et ma ei osaleks üheski tõsielusarjas, mis räägiks minu elust või midagi sellist.

Saksamaa ajakiri on kirjutanud, et sa oled rase. On see üllatav, et nad on seda kirjutanud?

Tõenäoliselt (naerab), vähemalt see on olnud parim väljamõeldis, mida ma olen kuulnud. Aga seal on nii palju valesid, et ma ei pööra tähelepanugi nendele.

Lisa kommentaar

Sildipilv

