Sarja Hellcats fännileht

Ashley rääkis hiljuti the Press Association’ga kõikidest sammudest, mida ta on pidanud õppima oma uue TV sarja  Hellcats jaoks. Samuti räägib Tisdale oma karakterist Savannah Monroe’st.

Ashley Tisdale paljastas, et tal oli pöörane aeg, kui ta õppis kavasid oma viimase TV sarja jaoks.

High School Musical’i näitleja astub ülesse uues noore draamas Hellcats ja pidi kogema karme tantsutreeninguid enne filmimist.

Ta ütles: ,,See on pöörane! Esiteks pidime me kaks nädalat enne esimest osa õppima kavad ja ka nädal enne teist osa, aga nüüd kuna me oleme hõivatud näitlemisega, siis saan ma ainult poolteist tundi õppida tantse.”

Ta jätkas: ,,See on närvesööv, aga seda on väga lahe tagasi vaadata ja mõelda, et enne me õppisime kaks nädalat tantse aga nüüd ainult poolteist tundi.”

Näitleja lisas, et on sarnane oma karakter Savannah Monroe’ga.

”Tema vaade maailmast on nagu minu vaade maailmast, aga ma ei ole nii konservatiivne kui tema,” ütles Ashley.

Savannah on kisakoori kapten ja on usklik.

Ashley, kes mõistab Savannah’i usku, ütles: ,,Minu perekond ei ole ühtegi usku, aga ma käin kirikus ja kindlasti usun Jumalasse, seega ma olen tema ühendatud nii.”

Lisa kommentaar

Sildipilv

