Sarja Hellcats fännileht

Veel üks intervjuu the Press Association’ga, mis räägib tema rangest dieedist ja raskest treeningust, mida ta järgib terve nädala jooksul. Ouch! Aga need on asjad, mida peab tegema, et olla Hellcat. Täpsemad detailid intervjuus.

Ashley Tisdale paljastas, et tal on karmilt pingelised treeningud ja range dieet, et kanda oma väiksest ergutamis riietust.

Näitleja, kes on noorte draama Hellcats peaosas, sõnas: ,,Peale tantsukavade seriaalis, treenin ma 6 päeva nädalas. Meil on 13’st ja 15’st tunnised päevad. Ma tõusen hommikul,l lähen trenni oma treeneriga ja siis teen 15’st tunnise päeva.”

Ta jätkas: ,, Isegi kui ma tõusen kell 5 hommikul, et tööle minna, lõpetan ma töö ja lähen välja. Me oleme nii väiksestes rõivastega, see on motivatsioon. Ma pean kindlasti trenni tegema.”

25-aastane näitleja, kes kordab oma rolli Shapay Evans’na uues Disney filmis Shapay’s Fabulous Adventure, rääkis samuti oma distsiplineeritud dieedist:

,,Alguses olin ma väga tõsine, aga nüüd, kus me oleme peaegu lõpetanud, olen ma olnud ma rohkem leebem,” ütles ta.

,,Ma eemaldasin kalorid oma dieedist, aga mul on üks sobi tegemis õhtu nädalas, kus ma luban endale pastat või magustoitu. Ma söön vahest leiba, aga ma söön ainult ilma jahuta leiba.”

Ta lisas: ,,Samuti söön ma palju proteiine, köögivilju ja puuvilju. Võtteplatsil ma armastan normaalset snäkilauda, ma armastan kartulikrõpse, aga ma kärbin kõik asjad välja. Nüüd ma tavaliselt söön õunu, pähklivõid, sellerit või porgandeid. See ei ole super põnev, aga kui nüüd olen ma seda teinud, ei ihka ma kartulikrõpse. See on hea viis elamiseks.”

Lisa kommentaar

Sildipilv

