Sarja Hellcats fännileht

hellcats-tis-papa.jpgAshley Tisdale tegi täna intervjuu Zap2it’iga, rääkides 3OH!3’ga esinemisest, suurest tagasivaate episoodist ning Savannah’st ja Dan’ist.

Hellcats on tagasi! Peale pikka pausi jõuab uus episood teleekraanidele juba täna õhtul kell 21.00 EST, et näha, mis hakkab toimuma Dani, Marti aj Savannah vahel.

Zap2it’il õnnestus rääkis Ashley Tisdale’iga, et saada natuke informatsiooni, kas kisakoor jääb ellu või ajab Marti kõik segamini ja lagundab ühe suure perekonna.

 

“Sa ütled kindlast ‘Kas see rikub Hellcats’id!?'” naerab Tisdale. “Ma mõtlen, see on su küsimus. Savannah ja Lewis saavad teada, et mis juhtus Marti ja Dani vahel, oli suur asi, sest Savannah oli see, kes tõi Marti Hellcats’i tiimi. Seal oli see usaldus, see sõprus.”

Ikkagi, Marti ja Savannah sõprus võib olla piisavalt suur, et see läbi elada. “Savannah leidis, et kui ta oli Marti toakaaslane, siis tal oli selline sõber, kes teda mõistis, sest ta on natuke omas maailmas, erinev. Savannah on selles mõttes alati natuke üksik olnud. Järgmisel teisipäeval lähme me osariigi võistlustele ja asjad on kindlasti kõigi jaoks pingelised. Seal on kindlasti palju langemist.”

Ta võib-olla suudab Martile andestada – aga kas ta suudab ka Danile andestada?

“Ma ei andestaks talle kunagi! Savannah’l on väga väga hea süda,” rääkis Ash. “Midagi paremat on vaja, et Savannah suudaks talle andestada. Kui need kolm kavatsevad järgmistes osades sõbrad olla, on vaja palju pingutamist. Savannah on tark tüdruk ja ta astub enda eest välja, seega ma ei arva, et ta on keegi, kes vajab Dani oma ellu.”

Tal on ikkagi peas muidki probleeme, kui poiste probleemid. Tulevas osas esineb Savannah koos 3OH!3‘ga. Kui me seda mainisime, siis Tisdale kiunus: “Oh jumal, see oli nii lõbus! Esiteks, ma olen nende suur fänn ja me oleme nende muusikaga saates harjunud.  Kõige pealt nad ütlesid meile, et me oleme kontserdile kutsutud ja ma olin nagu ‘Oh my gosh, nad on siin Vancouveris?’ Nad ei öelnud mulle, et nad tulevad saatesse ja am olin nagu ‘Sa pead nalja tegema,’ ja siis produtsendid olid nagu ‘Ja me tahame, et sina nendega esineks!’ ja ma lihtsalt läksin sõna otses mõttes segi, ma olin nii elevil.”

Tisdale rääkis, et aeg stuudios oli põnev, sest see oli erinev muusika, kui see, mida ta on harjunud tegema. Loodame, et lugu ka avaldatakse!

Savannah on piisavalt julge, et esineda koos 3OH!3’ga ja see on isegi veel muljet avaldam, kui näha, kui kaugele ta on tulnud. 7. veerbuari osas näeb tagasi sellele, kuidas Savannah, Alice ja Lewis üldse kisakooriga liitusid.

“Savannah nägi kindlasti teistsugune välja, kui ta Hellcats’iga liitus.” ütles Ashley “Ta oli sellel ajas Memphise kristliku ülikooli kisakooris, seega ta pidi salaja Lancer’i ülikkoli Hellcats’i tiimi proovima, sest ta oli samal ajal Cyclones’ide(Kristliku ülikooli kisakoor) kapten. Ta ei tahtnud, et arvataks, et ta varastab Hellcats’idelt liigutusi.”

Nüüd, kus käsil on sarja hooaja teine pool, Ashley on hakanud mõtlema ka oma teistele projektidele: “Mul tuleb sel kevadel “Saharpay’s Fabulous Adventure(Sharpay imeline seiklus)” välja, seega kui Hellcats’i hooaeg läbi saab, pean ma kohe seda reklaamima hakkama. Ma olen ka muid filme ja käsikirju vaatanud, seega loodetavasti ma filmin juba sellel suvel mõne filmi.”

Lisa kommentaar

Sildipilv

