Sarja Hellcats fännileht

Eile öösel(Eesti aja järgi) toimus People’s Choice Awards 2011 ja Hellcats oli nomineeritud Parima uue TV Draama kategoorias, aga kahjuks võitis selles kategoorias “Hawaii Five-O”, aga show oli ikkagi võimas ja seal sai näha Ashley Tisdale’i, Aly Michalka’t ning samuti ka AJ Michalka’t. Ashley ja Aly esitlesid ka Nicolas Cage’i uue filmi “Season of the Witch” klippi. Alguses tehti punasel/sinisel vaibal ka nii Aly’ga kui ka Ashley’ga intervjuu. Aly, Ash ja AJ istusid Videviku kolmiku kõrval, seega minu lemmikud istusid kõrvuti 🙂 . Selena oleks ka võinud veel nende juured olla. Ja muide Ashley punase/sinise vaiba intervjuus on tagant näha ka Ash’i ema.

Ashley Twitter: Olen maniküüris koos emmega People’s Choice Awards’i jaoks

Ashley Twitter 2: Ma tahtsin lihtsalt tänada kõiki oma imelisi jälgijaid, et te hääletasite, isegi kui me ei võitnud, ma hindan seda väga 🙂 te olete imelised

Aly ja AJ Twitter: Tänan People’s Choice Awards’i, et meid kutsusite. Ja täname kõiki fänne, et meie poolt hääletasite 🙂 te olete meile väga südamelähedased XO 78violet

Aly ja AJ Twitter 2: Ma laman ikka voodis ja mõtlen, kui imelised te kõik olete. See fakt, et meie fännid terve päeva tweetisid tähendab mulle väga palju!

Aly ja AJ Twitter 3: Ma olen nii tänulik, et Hellcats oli nomineeritud. Uskumatu! Xo Aly

Pildid:

This slideshow requires JavaScript.

Tundub, et Ashley saab kõigiga hästi läbi ning eriti Selena Gomezega. Aly oli ikkagi oma kalli õega 🙂

Videod:

Kõiki videosid, mida ma enne kirjeldasin saad vaadata SIIT. Aly ja Ash esitlesid sneak peak’i filmist “Season Of The Witch”, seega vaadake seda ka 😉 . Ja nii Aly  kui ka Ashley tegid intervjuu.

Kes showd ja punase/sinise vaiba osa otseülekandes vaatas? Mina 🙂 . Vinge

Lisa kommentaar

Sildipilv

