Sarja Hellcats fännileht

Heather’i intervjuu

Heather Hemmens on tulnud kaugele Maine’i metsadest Hollywood’i mägedesse. Ta on üks peategelastest CW sarjas Hellcats ja mängib seal koos Ashley Tisdale’i ja Aly Michalka’ga mängides Alice’it, vigastada saanud kisakooritüdrukut.

Heather rääkis Global Grind’iga Hellcats’ist, oma enda filmidest, toidust ja paljust muust.

Hellcats on sinu esimene suurem roll, räägi meiel natuke oma rollist, Alice’ist!

Alice on samuti kisakooris, tal on tugevad tahted ja satub alati jamadesse… Ta on minust väga erinev. Ma pean ennast inimeseks, kes mõtleb enne, kui räägib. Alice ei ole alati selline. Aga me kindlasti jagame ambitsioonikust ja julgust.

Sa töötad sarjas koos kahe endise Disney-staariga. Kas nad andsid sulle enne sarja kallale asumist mõningaid näpunäiteid või nõuandeid?

Nad küll ei andnud mulle mingit nõu, aga nad aitasid ehitada seda suhet näitlejate ja meeskonna vahel ja kuidas hästi koos töötada.

Nad mõlemad laulavad, kas sina teed ka midagi musikaalset?

Ma küll laulan ka, aga ma ei tea, kas see on midagi, mida ma tahaks televisioonis näidata. Aga mulle meeldib küll laulda, seega kui mul oleks seda vaja sarjas teha, siis ma teeks selle ära.

Sa kasvasid üles Maine’i metsades, räägi meile oma lapsepõlvest ja kuidas su elu on muutunud.  

Ma kasvasin jah üles Maine’i metsades ja mu vanemad olid hipid(ta ema on Afroameeriklane ja isa on pärit Costa Rica’lt) ja meil ei olnud elektrit…Ning see oli meie endi valik.

Kuidas sa tuled toime Hollywood’i pingetega?

Mind kasvatati teistmoodi, kui inimesi minu ümber, aga mul on rohkem kogemusi, kui teistel ja see on andnud mulle tugevama põhja terveks eluks. Ja ma arvan, et need kogemused on teinud minust tugevama inimese.

See oli väga erinev. Ma arvan, et kõikidel asjadel on oma väljakutsed ja arvan ka, et elu Hollywood’is on hoopis erinev ja sellega tuleb lihtsalt arvestada nii, nagu see on.

Kas sa tahtsid üles kasvades alati näitlejaks saada? Kas su vanemad olid üllatunud, kui sa tahtsid Los Angelesse kolida?

Nad polnud üldse üllatunud, ma olin oma kodukohas ka külateatris ja käisin kunstilises ülikoolis. Umbes sellel ajal, kui ma lõpetasin, teatasin, et taha LA-sse kolida ja neil polnud ka paremaid mõtteid. Nad toetasid mind.

Üksi kolimine võis üpris hirmutav olla…

See oli hirmus ja kui ma nüüd tagasi vaatan, siis ma ei tea, mis ma mõtlesin. Aga mul oli unistus ja julgust, et see ellu viia.

Miks Hellcats sinuarust nii edukas on olnud?

Ma arvan, et kõige rohkem sellepärast, et inimesed teadsid, et sari on kisakoorist ja neil tekkis selle vastu uudishimu. Aga kui nad lõpuks seda vaatasid, siis nad mõistsid, et see on hoopis teistsugune ja midagi hoopis rohkemat. Me üritame mängida seda, mida ülikooli õpilased päriselt läbi elavad ja üritame sellele läheneda uutel viisidel. Ja loodetavasti saavad meie vaatavad selle järgi õppida.

Kas sul oli enne saadet ka endal kisakooridega kogemusi?

Ma ei olnud kunagi kisakooris olnud, mitte kunagi elus. Ma ei ole isegi tantsija. Ma olin teinud natuke võitluskunste, seega arvatavasti sellepärast olin ma piisavalt paindlik ja nii.

Kuidas hakkasid sa võitluskunstidega tegelema?

Mu mõlemal vennal on mustad vööd ja see algas sellega, et ma oskaks ennast kaitsta. Ma loodan, et ma ei pea seda kunagi mõnel kitsal tänaval kasutama. 🙂

Sa produtseerisid ja filmisid kaks väikest filmi. Kas kaamera taga olemine oli midagi, millest sa oled alati unistanud?

See ei olnud midagi, millest ma olin alati unistanud, aga nagu kõik teavad, läheb aega enne, kui sind filmimaailmas edu hakkab saatma. Ma leidsin ennast liiga väsinuna töö leidmisel ja seega ma proovisin kirjutamist. Ma kirjutasin mõningad väiksed stseenid ja episoodid, aga kirjutamine ei olnud midagi minu jaoks ja ma ei nautinud seda. See oli rohkem selline tüütu töö. Aga siis ma kohtasid keda teist, kes kirjutas ja nad küsisid, kas ma tahaks seda produtseerida ja filmida.

Kas sa võiksid meile nendest filmidest rääkida?

Esimene räägin ettekandjast, kellel on õla peal lõhe ja ühel päeval tuleb sinna kohvikusse, kus ta töötab üks mees, kellega nad nagu satuvad mõistuse võitlusesse ja lõpuks on see lõhe nagu peaaegu kadunud või nii. Selle nimi on Perils of an Active Mind(Vaata seda SIIT)

See teine(Designated) räägib määratud autojuhist, kes viib ühe purjus kamba ära ja ei jõuagi koju. See räägib sellest, mis temaga juhtub.

Millised on sinu teised hobid või huvid?

Ma olen toidusõltlane. Ma armastan magustoite! Ma tahaksin kirjutada blogi kõikidest erinevatest kohtadest, kus ma olen söönud ja milliseid erinevaid magustoite ma olen proovinud. Oma vabadel päevadel mõtlen ma alati, et kus ma peaks täna sööma. 🙂

Millist muusikat sa kuulad?

Alternatiivrokki. Kings of Leon, Adele. Minu arust on muusika hea vahend, millega oma tuju kontrollida.

Plaanid vanaaastaõhtuks?

Ma olen põnevil, et saan koju L.A.-sse(Hellcats’i võtted on ju Vancouveris) ja saan sõpradega aega veeta!

Lisa kommentaar

Sildipilv

