Sarja Hellcats fännileht

Aly ajakirjas OK!

INTERVJUU+PHOTOSHOOT

Kleidid, milles sind vanaastaõhtul märgatakse!

Sarja Hellcats staar Aly Michalka näitab ajakirjale OK!, kuidas sellel vanaaastaõhtul silma paista ja stiilne välja näha.

Ta mängib tarka-stiilset kisakoori tüdrukut oma sarjas Hellcats ja ta peab veetma palju aega kisakoori kostüümides ja nabapluusides. Aga kuna vanaaastaõhtu on tulekul, oleks aeg glamuur välja tuua.

“Mul läheb umbes 4 ja pool tundi aega, et ennast peo jaoks valmis sättida,” räägib Aly. “Filmi esilinastuse jaoks läheb mul aga tavaliselt stilisti vaja, aga mõnikord riietan ennast ka ise. Mulle meeldib lihtsalt minna ja valida mõni kleit ja lihtsalt oma asja teha. Ma teen siis isegi ise omale meigi ja soengu!”

Kui Aly ilmus, et selle aasta nelja kõige kuumemat trendi modellida, oli ta juba ühe perfektse kleidi leidnud. “See hõbedane kleit- ma tahaks seda tegelikult isegi vanaaastaõhtul kanda!” Nüüd on Aly valmis tõeliseks glamuuriks.

Kuidas sa nende kisakoori nabapluuside jaoks vormis püsid?

Ma teen kikk-poksi ja sõidan jalgrattaga. Ma teen igasuguseid erinevaid asju. Peab tegema erinevat trenni. Ja muidugi ei söö ma ka süsivesikuid ja magusat.

Kui raske on teha kisakoori kavasid?

Minu jaoks on see raske, kuna ma olen pikk. Need trikid on mõeldud lühikestele inimestele, umbes 1,6 meetrit pikad, mina olen 1,75 meetrit. Aga ma tegin need ära ja see on vinge! Mu ema oli küll ka kisakooris, seega võib-olla on mul lihtsalt annet.

Sa oled koos oma õe AJ’ga bändis 78violet ja ta hakkab ju ka paaris Hellcats’i osas mängima. Millised on parimad ja halvimad pooled temaga koos töötamise juures?

Tal tuleb selle hooajal väike roll, aga ta tuleb järgmisel hooajal tagasi, mis mulle väga meeldib. Võib-olla sellepärast, et me oleme üksteisega nii harjunud ja ei häbene midagi. Ning me võime öelda ka asju, mis võivad öelda haigettegevad, nagu näiteks “Jää vait, sa häirid mind!”. Aga me võime ka üksteisele närvidele käia, nagu kõik õed-vennad. Aga lõppude-lõpuks oleme me üsna lähedased.

Sind võrreldi just natuke aega tagasi Christina Aguilera’ga. Kas sa arvad, et oled tema moodi?

Võib-olla natukene.

Kas sind on ka kunagi mõne teise kuulsusega segi aetud?

Mind ja AJ’d on peetud Olseni kaksikuteks, mis on naljakas, sest me oleme nendest palju pikemad ja ei näe üldse nende moodi välja! Aga me arvasime, et see on lahe. Me oleme neid alati armastanud ja armastame nende riideid, seega oli see nagu kompliment.

Kas sul on vanaaastaõhtu jaoks ka suudlus plaanitud?

Ma olen arvatavasti L.A.-s ja mul on keegi, kes ei ole L.A.-s, seega pean ma ootama, kuni vanaaastaõhtu läbi on, aga see on OK.

Mida sa plaanid vanaaastaõhtul teha?

Ma lähen arvatavasti koos sõpradega peole. Minu arust on oluline olla selliste inimeste ümber, kellest sa hoolid, kui alustada uut aastat positiivselt. Planeerige oma aastat targalt- see on uus algus!

Comments on: "Aly ajakirjas OK!" (1)

  1. […] Varem postitasime intervjuu Aly’ga ajakirjas OK! ja ka mõned pildid, aga nüüd on välja tulnud ka ainult pildid ja parema kvaliteediga: #gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } […]

Lisa kommentaar

Sildipilv

