Sarja Hellcats fännileht

Intervjuu Robbie Jones’iga

Sel nädalal esitab Robbie Jones/Lewis Hellcats’is suure tantsunumbri Michael Jackson’i järgi, nagu kõik teisedki.

Kõige pealt küsiti talt, mis ta arvas, kui ta esimene kord luges Hellcats’i käsikirja?:

“Noh, ma sain selle käsikirja ja ma lugesin seda ja minu karakteri nimi oli ladinapäraselt Luis Formosa,” rääkis ta ja naeris. “See ei olnud siis veel Lewis Flynn. Ja siis ma mõtlesin, et ‘hmmm…kas mina mängin tõesti teda?Sest mul ei olnud seal mingit ladina tausta ega midagi.'”

“Teate see oli lihtsalt midagi sellist, millest publik võib-olla aru ei oleks saanud vms. Ja see oli midagi sellist, mis viis meid projektile veel lähemale ja see tuli minu arust suurepäraselt välja. Me oleme selle üle hetkel väga uhked.”‘

Lisa kommentaar

Sildipilv

